• pagina

Breve discussione nantu à a diffarenza trà HDMI2.0 è 2.1

HDMI significa High Definition Multimedia Interface.Questa specificazione hè stata gradualmente iniziata da 7 imprese cum'è Sony, Hitachi, Konka, Toshiba, Philips, Siliconimage è Thomson (RCA) in April 2002. Unifica è simplificà u cablaggio di u terminal d'utilizatore, rimpiazza u signale digitale è u video, è porta una rete più alta. a velocità di trasmissione di l'infurmazioni di larghezza di banda è a trasmissione intelligente di alta qualità di segnali di dati audio è video.

Cavu HDMI 2.1

1. Grande capacità di larghezza di banda di a rete

HDMI 2.0 hà una capacità di larghezza di banda di 18Gbps, mentri HDMI2.1 pò operà à 48Gbps.In u risultatu, HDMI2.1 pò trasmette altre informazioni cù una risuluzione più alta è una freccia di quadru più altu.

specificazione di u cable

2. A risoluzione di u screnu è u numeru di quadru

Una nova specificazione HDMI2.1 supporta avà 7680 × 4320@60Hz è 4K@120hz.4K include a risoluzione 4096 x 2160 è 3840 x 2160 pixel di 4K veru, ma in u standard HDMI2.0, ** supporta solu 4K@60Hz.

3. Fluency

Quandu si riproduce video 4K, HDMI2.0 hà un numeru di fotogrammi più altu ch'è HDMI2.1, facendu più liscia.

4. Frequenza di rinfrescante Variable

HDMI2.1 hà una freccia di rinfrescante variabile è un trasferimentu veloce di fotogrammi, tramindui chì riducenu a latenza è potenzalmentu eliminanu completamente a latenza di input.Supporta ancu HDR dinamica, mentri HDMI2.0 supporta HDR staticu.

L'interfaccia HDMI sò largamente usate in i dispositi di divertimentu multimediale cum'è TVS, dispositivi di surviglianza, lettori HD è console di ghjocu in casa, mentre chì DP hè principalmente utilizatu in carte grafiche è monitor di computer.Tramindui sò interfacce digitale HD chì ponu furnisce u video HD è l'audio output, cusì i dui sò spessu paragunati, ma cù a pupularità di alta risoluzione è risorse di freccia di rinfrescante, HDMI2.0 prima fatiguatu, è assai persone volenu DP1.4 per u so. TV.In ogni casu, cù l'intruduzioni di u più largu di banda è u costu più bassu HDMI2.1, i vantaghji di l'interfaccia DP1.4 anu sparitu.Dunque, paragunatu cù u cable DisplayPort, HDMI hà un mudellu megliu generale in u mercatu generale di u cunsumu, chì permette à l'utilizatori di avè una sperienza d'usu megliu è gode di HD senza compra supplementu di altri convertitori.


Tempu di Postu: Dec-21-2022